Kæmpe! Tigerdyr og Mickey mouse

jeg synes altså lige i skal se hvem jeg mødte en dag hvor jeg var et smut forbi Toysrus.

i kan jo nok forstå at møgungen her lige måtte have et par billeder, og give dem et par kram. hihihi 😀

desværre måtte de ikke komme med hjem. 😦 pivpiv   da de ikke var til at købe men kun til at give et kram i butikken som den søde pive fortalte mig. men hun kunne vist godt se jeg var ret vild med ham Tigerdyr GG for hun gav mig ret i at han var super sej og sød, og så i den størrelse. (hvem vil ikke have ham med hjem) sagde hun med et sødt smil.. så hun elsket vist også Tigerdyr som mig.

den store Tigerdyr ville ellers have været perfekt her os mig synes jeg ❤

men man har vel lov at håbe og ønske sig så stor en tigerdyr at kramme med når verden er for dum og ond! 😀 en dag..

men måske det os er meget godt at han blev der, for så kan alle jo komme og få et kram af ham. og måske mickey mouse, vil blive ked af at være alene i den meget store butik.

han ville måske nok også være alt for stor at ha med i seng! hahaha 😀

Skriv en kommentar